zondag 22 november 2015

Woord van dank


Dekker Sport Bowling Zoetermeer
Ton Plummen
NBF
Qubica AMF World Cup organisation
Ben en Ivonne Wiekeraad
Peter van Zijp
Erik Deen
900Global
Patrick Meka
Paul en Yvonne Meka
Mandy Meka
KLM/Delta
een ieder die mij vanuit huis, werk, auto hebben gevolgd
een ieder die mij via welk medium ook gesteund hebben met berichtjes en belletjes
Iedereen die hier niet tussen staat!

Al deze mensen hebben ervoor gezorgd dat ik met alle vertrouwen en alle mogelijke middelen optimaal aan dit evenement heb kunnen deelnemen, heb deelgenomen en deze prestatie heb kunnen leveren. Ik hoef zeker geen uitleg te geven waarom dank aan deze mensen!

Zeer zeer dankbaar ben ik!

De euforie is voor even, want binnenkort staat de volgende selectietraining voor het EK Dames 2016 alweer op de planning en met over een maand de eerste trials. We beginnen dan weer van vooraf aan :).

Mooie momenten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten