zondag 22 november 2015

Top 24 !!




Wauw!! We begonnen vandaag op een 16e plek met een mooi reël uitzicht op plek 13.
Met de volgende games;
237-206-193-190-221-196-199-194

sprong ik langzaam omhoog en eindig ik met de laatste game zelfs op een 12e plek omdat diegene boven mij een hele lage game gooide. Ik was meer dan blij met mijn prestatie. Wederom alles met mijn nieuwe bal gegooid en onwijs trots. Ik heb lijnen gegooid die ik nog nooit gegooid heb, ben op plekken op de baan geweest die ik normaal nooit zou opzoeken! Maar het moest, ik heb het gedaan en ik gooide geen hoge games, maar ik ben 12e, 12e van de wereld!?!! Mijn eerste en hopelijk niet de laatste AMF World cup had ik niet anders kunnen afsluiten, dit was voor mij uiteindelijk vandaag het hoogst haalbare en daar mag ik trots op zijn :). 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten