maandag 2 november 2015

Welkom!

Hallo !

Nog even dan is het zover!
Donderdag 12 november om 10.05 zullen Ton, Patrick en ik in het vliegtuig zitten naar Las Vegas !!!

Het leek mij wel weer leuk om jullie op de hoogte te houden van onze activiteiten via deze weg. Op de site vind je links naar de live streaming, live scoring en resultaten pagina, zo ook een link naar Dekker Bowling en de NBF site.

Dekker Zoetermeer

Ik denk dat ik ook namens Patrick spreek als ik zeg dat wij zeer zeer dankbaar zijn voor de goede zorgen die wij vanuit Dekker Sport Zoetermeer hebben gekregen. Wij hebben de mogelijkheid gekregen van Linda van Leeuwen, sportmanager van Dekker, om in de loop naar het evenement gratis gebruik te mogen maken van de banen. Daarbij hoort natuurlijk ook de dank naar de medewerkers van Dekker Bowling o.a. Chris Faber, Thijs van Vilsteren en Jeffrey van Enkhuijzen, want een appje of een belletje is genoeg om langs te kunnen komen en te trainen op een patroon naar keuze. TOP! 


Ik hoop dat jullie met plezier ons gaan volgen !! 
Dikke kus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten