zaterdag 14 november 2015

Unoffical practice en vrije tijd


Goedemorgen Jetlag was het vooral!
Ik wist al dat dit een lange dag zou worden met het aantal uurtjes slaap die ik heb gehad vannacht.

Maar niet janken en bowlen!
Na een redelijk ontbijtje ....


gingen we door naar de bowling. We hebben ons gemeld bij de organisatie en kregen onze badge en een leuk gevuld tasje mee.


Het was tijd om de baan op te gaan. We speelden samen 1 uur op de ene baan en het 2e uur weer samen op de andere baan. Het was voor mij nog een hele onderneming om die bal in de pocket te krijgen haha. Mijn ballen zijn allemaal vrij rustig geboord en hebben geen flip reactie. Ik moest hem er voornamelijk schuin in raggen. Maar daarmee kon ik geen fouten maken. Me ene bal ging te vroeg rollen en me andere bal net te laat, uiteindelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat ik er een schuurpadje overheen halen bij beide ballen. De ene iets omhoog en de ander wat omlaag/polish eraf. Dat was een hele verademing en ik had een veel betere reactie. Ton had ons in eerste instantie op board 8 gezet maar dat was voor mij niet haalbaar. Voor mij lag het breekpunt en stuk verder naar binnen wat achteraf logischer was want er lag 42 ft. Voor mij werd strak naar achteren toch een iets relaxere optie. 
Patrick: "Het ging best lekker. Ik moest in het begin even een beetje zoeken maar na een kwartiertje stond ik alles wel ontspannen te spelen. Ik heb er een goed gevoel over."

Even omkleden en toen hadden we besloten om maar naar een outlet te gaan. Overdag zijn de strip en Freemont street natuurlijk iets minder interessant dan met alle lichtjes s'avonds. We hadden weinig andere opties haha. Na een lekkere subway hebben we een rondje gelopen en zijn we richting Freemont gegaan waar de mensen langzaam ontwaken voor de vrijdagavond :). We keken onze ogen uit! 
                             
               
We besloten hier wat te gaan eten bij Tony Romas. Vooral bekend om zijn steaks en ribs. Ik zo ikke niet zijn als ik gewoon een lekker kipfiletje neem met groente hahaha! Pat heeft me sinds gisteravond benoemd als Chef Kip . Ik neem deze naam met alle eer aan! 

Hierna gingen we richting de strip om vanaf daar een stukje te wandelen en een nummer van de Bellagio fontijn te bekijken. Zelf was ik voorzichtig aan het instorten en was ik echt wel heel moe! Met het shuttle busje was het 30min. Heb geloof ik zeker de helft ervan liggen knikkebollen.. oopsie! Rond 10uur lag ik dan ook al lekker te slapen....voor zolang als dat duurde :). 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten