zondag 15 november 2015

Official practice & Opening Ceremony


De meest chaotische training van allemaal !
Official practice...
Waar je normaal zou verwachten dat je na 10min een fluitje hoort en vervolgens een X aantal banen opschuift. Vandaag even niet haha. We kregen een start baan en daar werd je verzocht 15 min te blijven staan tot het fluitje ging en dan mag je zelf kiezen naar welke baan je gaat. Voor iemand die een kleine tik van OCD heeft was het wel lastig ! Maar dat ter zijde :D

Ik vond dat er tijdens de official practice weinig verschil was met gister. In 1,5 uur tijd had ik dan ook niet het gevoel dat de banen erg veranderde. Net als gister had ik moeite op vers. Het kleine beetje dat er veranderde was uiteindelijk wel ok. Mijn plan voor morgen word toch strak op de pocket naar achteren gooien. Minste kans op problemen. En ik kan dan makkelijker voorzichtig naar binnen. Met 3 ballen hebben Ton en ik de meeste vertrouwen dat zijn de Respect Pearl, Black Eagle en de Melee. Zelf heb ik vanuit huis wel veel positieve ervaring en vertrouwen in de Protocol. Gelukkig hoef ik er geen 4 te kiezen ;). In ieder geval 3 ballen waar we mee vooruit kunnen. Verders is het een kwestie van ontspannen bowlen.






Patrick liep op vers ook een beetje tegen een muur op maar naarmate de banen meer bespeeld werden en hij zelf ook in een goed ritme zat ging het goed. Paradox word voor hem de bal om mee te beginnen! Tijdens de bowlers briefing werd duidelijk dat we na elke game de ballen mogen behandelen met padjes. Jeej Pat is blij! :)

Zoals ik zei na de official practice hadden we bowlers briefing, hier werden de regels nog even door genomen en waar nodig vragen beantwoord. Zo mogen we 1 paar banen naast ons vrij houden, slow bowling word niet getolereerd, geen andere reclame op de shirts die concurrent zijn van de Qubica AMF, wisselen van baan zodra je klaar bent, er word maar 1 keer gefloten en dat is op het moment dat je mag bowlen voor je nieuwe game, schuren mag dus tussen de games door en de Opening Ceremony werd besproken.

De Opening ceremony werd gehouden in een grote zaal, hier zal ook het banquet worden gehouden. Alle coaches en officials mochten al gaan zitten met elkaar aan de linkerkant. Zodra de spelers voorgesteld zijn mochten zij plaats nemen met elkaar aan de rechterkant van de zaal. De spelers verzamelde zich buiten met de bordjes en zo werden we op onze plek gezet. Bij de deur werd er een foto gemaakt en zodra het ene land het podium opging werd het volgende land verzocht hun entree richting het podium te maken. Hier schudden wij de handen met de hoge bazen van de AMF World Cup en konden wij plaats nemen. Engeland maakte nog leuk gebruik van dit moment om een selfie op het podium te maken haha.
Na de standaard toespraken was het tijd voor eten! Altijd goed. Maar het was echt goed. Ene kant werd er verse pasta voor je gemaakt met ingredienten na keuze en aan de andere kant lag er vooral vlees.
Niks te klagen! Was een goed georganiseerde opening :).
























Vanaf een uur of 7 zijn we ieder ons eigen weg gegaan. Ton op de kamer, Patrick is beneden gebleven en ik ben uiteindelijk ook op de kamer gebleven.. Netflix and chill haha. Zo heb ik nog een beetje gerust na die gekke nachten.

Morgen gaan we beginnen!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten