zondag 22 november 2015

Let's start > 24 games




Eerste 8 games;

Het was een 'bewogen' serie van 8 games. Toch wat last van spanning gehad. Ik wiist dat het begin lastig zou zijn. Maar als je niet in juiste ritme zit ga je gelijk goed fout. Veel splits de eerste games. Tweede helft ging het een stuk beter. Ik kreeg iets meer ruimte en dat scheelde wel iets. Nog 1 game wat minder maar wel een knaller van een afsluiter. Tussen de games door veel geschuurd en de Respect pearl deed het zo steeds beter! Dit samen met Ton besproken en dat pakte positief uit. 
Uiteindelijk 1640, Top 24 en een 13e plek na de eerste 8. Ik mag niet klagen. Morgen vol goede moed de volgende serie beginnen. Strak houden is voor mij het plan, tussen de tweede en derde arrow blijven. 

S'avonds is Patrick met zn ouders en zus naar de show van Cirque du Soleil geweest en hebben Ton en ik samen gegeten bij Bally's. Het weer was om te huilen haha. Koud, winderig en soms wat nattig. Blegh niet wat je wilt in Vegas. Ik lag al lekker voor 10en in bed te slapen! 

Tweede 8 games;

Vandaag zou ik met goede moed beginnen! Dit deed ik ook, ik had lekker ontbeten, koffie gehad en ik dacht het is ochtend. Meer mijn ding. Gister goed geeindigd en een beter beeld van hoe ik moest spelen. Na het ingooien bleek al dat ik met een andere bal moest starten dan gister. Dat is opzich prima maar daardoor moest ik wel even schakelen. De start was stabieler dan gister en ik dacht laat ik het safe houden en de hele lage games eruit laten dan is het prima Want zo makkelijk waren de banen ook weer niet. In game 4 kreeg ik het moeilijk, moeilijk maar mentaal was ik er nog goed bij. Tot dat ik van 46 naar baan 5 ging. De reactie bleef wederom uit, veel splits, ik voelde me langzaam wegzakken en ik had werkelijk geen idee meer wat ik moest doen. Naar binnen schuiven gaf me alleen maar rotzooi en die reactie van gister, ik kreeg het niet meer voor elkaar. 2 games lang was ik het kwijt. 
Ton heeft me duidelijk aangesproken en aangegeven dat ik er met deze mentaliteit zeker niet ga komen en dat er morgen weer 8 games zijn maar dat het absoluut niet de bedoeling is om het nu 'weg te gooien' . We besloten om terug te gaan naar de basis op de baan en van daaruit weer opnieuw te kijken naar de oplossing. Een ok 178 en een prima 210 waren het resultaat. Ik eindig nu op een 21 plek. Helaas flink gezakt.. Maar verrassend genoeg nog in de top 24. 

We hebben s'avonds met het Engelse en Israelische team gegeten bij TGIF in het hotel. Ton besloot lekker Panda Express op zn kamer te nuttigen en hij vond het verrassend goed te doen! Duhh :D



Derde 8 games;


Wauw, gister nog een gesprek gehad met iemand van 900Global en die gaf mij de mogelijkheid om een Black Ops te laten boren! Deze bal stond al vanaf het moment dat deze uitkwam op mijn verlanglijstje dus ik zei eigenlijk gelijk ja. Zowel ik als Ton hadden al gezien dat ik iets tekort kwam in mijn materiaal qua boring. Dus hij heeft er een lange en sterke hoekende boring op gezet. 


Het was even spannend naar de reactie van de bal. Maar vandaag heb ik 8 games lang met deze bal gespeeld alsof ik hem al weken in me tas heb zitten (wel al weken zat ie in me hart haha). Het was een wereld van verschil met mijn andere ballen. Eindelijk zagen we een beetje pit achterin en kon ik een klein beetje ruimte creeeren. Zelfs tijdens het schuiven naar binnen, waar ik op den duur voor me 10pin moest gaan staan, 4e arrow richting board 17 moest gooien, kon ik zelfs carry krijgen. Ik was opslag verliefd. Vandaag veel baanverschil zowel onderling als per banenpaar, mezelf dit keer goed uit de shit kunnen houden












Top 8 is reƫel gezien onhaalbaar. Maar uiterlijk plek 13 zou nog kunnen met nog 8 games te gaan. Morgen lekker bowlen en het hoogst haalbare eruit persen! Wat ben ik trots op me bowlen vandaag.. alsof me tweelingzus gister op de baan stond, gauw vergeten dus ;). Voor nu plek 16!

Top dag met een rauw randje. Patrick heeft vandaag echt staan vechten voor wat ie waard is. Goed staan gooien vandaag, zich zelf goed omhoog gewerkt en dan op 12 klote pins de cut voor top 24 missen :(. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten